A0:  ترنّم نظر

قالب پرشین بلاگ


ترنّم نظر
فرهنگی،سیاسی،اجتماعی

 

حزب اله و صدا و سیما


بسم الله المنتقم
آری حزب الله مظلوم بوده و هست حتی در جمهوری اسلامی.
علی رغم فریادهایی که زده ایم و می زنیم کسی به گوش جان نمی خرد.
هرچه فریاد زدیم که بدنه رسانه ما آلوده به مافیای استکباری است کسی باورش نشد و از آن طرف هجمه ها و انتقادات، ما را نشانه رفت که مثلا " چقدر شما بدبین هستید " یا " صدا و سیما که از ماهواره ها بهتره " و از این جور توجیهات بی اساس.

آخر کسی نیست بیاید بگوید : ما چرا باید تلویزیون انقلاب اسلامی را با ماهواره ها مقایسه کنیم؟
ما باید فراتر از این حرف ها فکر کنیم و عمل نمائیم. چرا اینقدر سطحی نگری؟
در زمانه ای که شهید آوینی آن را عصر انفجار اطلاعات نامید و زمانه ای که دنیا تشنه ارزشها و مبانی ناب انقلاب اسلامی است و همه توجهات و امید ها به ایران اسلامی است، شاهدیم که صدا و سیمای ما فیلمی سراسر الحادی را برای سرگرمی و شادی مخاطبین خود، در ایام عید فطر انتخاب می کند و پخش می کند.)مربوط به فیلم سینمایی "پل" که از شبکه سه سیما روز عید فطر ساعت ۸ شب نمایش داده شد(.

عده ای معتقدند صدا و سیما برنامه های خوب هم دارد آنها را چرا نمی گوئید و فقط به عیب های آن طعنه می زنید.
در جواب این کوته فکران باید گفت : اینکه برنامه های خوب و آموزنده دارد که یک مسئله عادی و مفروض الوجود است و باید هم این برنامه ها باشد . جای تعجب است که اینها هم نباشد که البته قبلا کمتر بود و الان بیشتر شده اما این وضعیت را نمی توان تحمل کرد که برنامه های مخرب صدا و سیما دارد خوبی هایش را هم ضایع می کند. و به نوعی مخاطبین را به این فکر فرو می برد که " آخر این صدا و سیمای ما آیا انقلابی است یا ضد انقلاب؟
از طرفی "فقط فقط" در ایام ماه رمضان یا محرم اینقدر افراط می کند و می خواهد تمام وقت تلویزیون را صرف سخنرانی کند که انگار یک عمر از پخش سخنرانی ممنوع بوده اند که یکدفعه از این قرنطینه آزاد شده و دستپاچه و بدون هیچ برنامه ریزی هدفمند به صورت فلّه ای سخنرانی پخش می کنند که حتی مخاطبین مومن را حیران می کنند به طوری که نمی داند کدام سخنرانی را گوش دهد و از کدام محروم نشود.

و از طرفی با پخش سریالهای به عقیده من" صهیونیستی و ضد انقلابی" تیشه به ریشه مبانی ناب اسلام و انقلاب می زنند که به نوعی دشمن شاد کن است.
دعوت از میهمانانی در برنامه های زنده خود که هیچ عقبه فکری و اسلامی ندارد و می آیند می شوند نظریه پرداز در مورد دین و انقلاب و ...
پخش آگهی های تبلیغاتی که بیشتر شبیه به آگهی های نظام لیبرال سرمایه داری غرب است تا آگهی های تبلیغاتی که باید اقتصاد اسلامی را هم در نظر بگیرد
پخش سریالهایی یا با رویکرد مخرب ضد اجتماعی و یا با رویکرد مثلا دینی (که بیشتر به سریالهای کمدیک می خورد تا سریال دینی که قبلا طرز تهیه اش را گفتیم ( و حتی با رویکرد دفاع مقدس که بیشتر در جهت تخریب چهره دفاع مقدس و یا سیاه نمایی آن و یا منحرف کردن آن و معرفی نادرست آن به مخاطب ساخته شده است)
و ..... حکایت همچنان باقی است ...
البته بنده معتقدم نمی توان شبکه های صدا و سیمای ما را به یک چوب راند بلکه مراتب تعهد شبکه های صدا و سیما به اندیشه های غربی و صهیونیستی متفاوت است
یعنی بعضی از شبکه های ما کاملا اهداف غرب را دنبال می کنند و بعضی خیلی کم و البته این را هم بگویم که عملکرد یکی از شبکه های ما کاملا متعهد به مبانی انقلاب بوده و شاید به جرات بتوان گفت شبکه خبر است.
اما این شبکه چقدر می تواند نیازهای نه فقط جامعه ما بلکه نیاز همه امیدواران به انقلاب اسلامی را در همه عرصه ها پاسخگو باشد؟ این شبکه تنها به رسالت خبری تحلیلی خود می پردازد و البته ما هم انتظار نداریم به عرصه های دیگر بپردازد که البته مشاهده شده که از روی نیاز به این مسائل هم پرداخته (مثلا مستند های انقلابی گذاشته) ولی این وسط وظیفه دیگر شبکه های ما چه می شود؟
آیا شبکه قرآن وظیفه اش تنها پخش قرائات قاریان قرآن است؟)ببینید سوء تعبیر نشود. ما به برنامه های خوبش کار نداریم گفتیم که آنها مفروض الوجودند(
آیا شبکه سوم وظیفه اش تنها طواف ۲۴ ساعته فوتبال و ورزش است؟ (آیا هزینه ای که صرف تضییع اوقات جوانان ما برای نقد فوتبال می شود پاسخی می تواند داشته باشد؟) مثلا هزینه ای که برای برنامه نود که برنامه ای کاملا با اهداف سیاسی و تفرقه افکنی بین صفوف و جامعه ورزشی است می تواند پاسخی داشته باشد؟ آیا این برنامه جز دشمن تراشی بین جامعه ورزش و حتی مسئولین کشور به هیچ هدف دیگر فکر نمی کند؟ آیا داوری فوتبال اینقدر مهم است که در قالب آن یکدیگر را به جان هم می اندازند؟
آیا این است عدالت رسانه ای؟
آیا رسانه انقلاب اسلامی اینگونه می خواهد زمینه حکومت عدل را فراهم نماید؟
آیا شبکه های دیگر ما وظیفه متعهدانه خود را به خوبی ادا می کنند؟
با شما هستم ای کسانی که در حوزه اجرائی رسانه ملی فعالیت می کنید. چه جوابی در قبال این تقصیرات دارید؟ چه جوابی نسبت به کوتاهی در بازبینی بعضی عناصر نامطلوب در بدنه رسانه ملی دارید؟
چه پاسخی نسبت به حمایت کردن کارگردانان، فیلمسازان و بازیگران ضد انقلاب دارید؟
چه پاسخی نسبت به حمایت فیلم های سینمایی غرب که آلوده به تفکرات الحادی و صهیونیستی است دارید؟

و البته بدانید خداوند منتقم است و انتقام خواهد گرفت.
آری حزب الله مظلوم بوده و است. امام حزب الله مظلوم بوده و است . نائب الامام حزب الله مظلوم بوده و است. و بدانید تا خونمان در رگها جاری است فریادمان بر بی عدالتی جاری است.

تقدیم به صاحبم و نائبش روحی لهما الفداء

منبع : نقطه سر نقد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:تلویزیون ایران و حزب اله مظلوم, ] [ 15:40 ] [ AdMiRaL ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

cache01last1445411979